אודות המשרד

משרד עורך דין פלילי צרפתי ישראלי

תכתבו לנו

    ? מי אנחנו

    משרד עורך דין פלילי צרפת-ישראל

    משרד עורכי דין פלילי טבול ושות׳, הינו משרד ישראלי-צרפתי המתמחה במשפט פלילי על כל היבטיו, המייצג הן בפני כל הערכאות בישראל והן בצרפת, וכמו גם, בפני בית הדין האירופאי לזכויות האדם, בית הדין הפלילי הבינלאומי, עם התמחות ומיומנות מיוחדת לתיקים הכרוכים בפן בינלאומי, המערבים את שני המדינות האמורות.

    למותר לציין כי תיקים מעין אלו דורשים ידע מקיף ומעמיק במשפט פלילי ישראלי וצרפתי, באשר הבדלם הינו משמעותי ביותר. לא בכדי מכונה המשפט הפלילי לא אחת ׳׳ דיני נפשות ׳׳. המישורים הרבים של התחום הפלילי הינם רבי גוונים, ולו השפעה על כל מהלך בחייב של אדם. אזרח יכול למצוא עצמו במאסר לזמן רב וממושך, בלא כל קשר משפחתי ו/או חברי, גם על לא עוול בכפיו. האמור הינו נכון ומתחזק, כשהגופים הפעילים בתיק הינם בינלאומיים, המשפט שונה, אך, ולא חשוב פחות – ולפעמים אף יותר – מנטליות, תרבות, ומוצאו של החשוד, ושל היחידה החוקרת, והשופטת, שונים זה מזה מרחק ׳׳ שנות אור ׳׳.

    כאמור, המשרד מתאפיין בשימת דגש לייצוג בתיקים בהם ניתן לדוגמא צו מעצר בינלאומי, בקשות לצווי הסגרה, תיקים הכפופים לאמנות בינלאומיות רלוונטיות לצורך התדיינות בפני ערכאות בישראל ובצרפת, ועוד.

    השפעת התיק הצרפתי בישראלי, וכן להיפך, מחייב בבחירת אסטרטגיה נכונה ומדויקת עד כדי חיבור התיקים בשלמות להובילם לתוצאה מיטבית במכלול.

    משפט פלילי צרפתי ישראלי

    משפט פלילי בינלאומי צרפת ישראל

    עבירות כלכליות (צוארון לבן) צרפת ישראל

    משפט פלילי משפחתי צרפת ישראל

    צוי מעצר צרפת ישראל

    מה אנחנו עושים

    התמחויות המשרד

    המשרד שלנו : הגשר שלכם לדין הפלילי הצרפתי והישראלי

    מלבד פניות לקוחותיו הפרטיים והעסקיים, המשרד מבוקש רבות על ידי משרדי עורכי דין בארץ, אשר נדרשים לידע בתחום הפלילי הצרפתי בעכבות פניות לקוחותיהם אשר להם אינטראקציה עם תיקים פליליים בצרפת, ואין בידם את הידע והסמכות לתת מענה וליווי מקצועי לצורך זה.

    וכן בכיוון השני, לומר משרדים צרפתיים פונים אף הם לייצוג באמצעות משרדינו בפני הערכאות בישראל.

    חשיבות לעבוד עם עורכי דין השולטים בדין הצרפתי והישראלי

    בדין הצרפתי זימון, עיכוב, והליכי החקירות, שמיעת החשוד / הצדדים, הליכי המעצר / מאסר, והתביעה, הינם שונים במהותם מההליך הישראלי.

    אחד ההבדלים המשמעותיים ויותר, הינו ההליך הפלילי המקדמי המתנהל בפני  »שופט חוקר צרפתי », אשר לו כל הסמכויות הנדרשות לצורך ביצוע חקירה, מתן צווים לביצוע פעולות חקירה על ידי היחידה המשטרתית המוסמכת, והחלטתו לסגירה או ניהול התיק הפלילי אש יועבר לבית המשפט המוסמך לצורך התדיינות והמשך ההליכים.

    הליך זה אינו קיים בדין הישראלי, אך חשיבותו בצרפת הינו מכריע במקרים רבים, אך לא רק.

    עבירות ''צווארון'' לבן

    באשר לעבירות כלכליות הידועות גם תחת כינוייהן עבירות של  »צווארון לבן », המשרד נותן מענה ליווי וייצוג בכל הכרוך בכך, כגון – עבירות מרמה, הפרת אימונים, הונאה, טובת הנאה, מעילה, שוחד, הלבנת הון, חשבוניות פיקטיביות, ועוד…

    פלילי המשפחתי

    באשר לתחום הפלילי המשפחתי, לרוב מדובר באלימות משפחתית, ו/או עבירות מין בתוך המשפחה, ו/או בחטיפה, בין בני זוג לבין עצמם, ו/או נגד הילדים. במקרים אלו בני הזוג ו/או אחד מהם הינו מוצא את עצמו בהליכי חקירה, ובפני הליך פלילי, ותיק מקביל ונוסף שמתנהל, אשר דן בטובת הילד והחלטות דחופות הקשורות למסירתו באמנה על ידי גוף אדמיניסטרטיבי, מוסדות, או משפחות.

    מובן כי במצב דברים אלו יש לפעול מהר ככל שניתן, וחובה להתמצאות בדינים הישראלים והצרפתיים, והאמנות הקשורות לכך.

    שני משרדים לשירותך

    למשרד טבול ושות׳, משרדים פיזיים בישראל ובפריז, וזאת לצורך מתן תשובה ותגובה מיידית לאור הדוחק הכמעט תדיר, והדחיפות במקרים ספציפיים ומיוחדים כגון אלו, ואשר הינם מנת חלקם של אותם תיקים בינלאומיים פליליים בין היתר. .

    7 Place de la Madeleine , 75008 Paris : כתובת

    טל’ :07.57.77.83.93 

    ניתן לפנות אלינו במייל : tebouladv@tnt-law.com (יש לציין את מטרת הפנייה בקצרה)

    שעות פתיחה : א’ עד ו’ מ08:30 עד 20:00

     כתובת : הרב קוק 8, ירושלים – Harav Kuk 8 Jerusalem

    טל’ : 058-50-52-586

    ניתן לפנות אלינו במייל : tebouladv@tnt-law.com (יש לציין את מטרת הפנייה בקצרה)

    שעות פתיחה : א’ עד ו’ מ08:30 עד 20:00